Mkt på gång

Har fullt upp! Packning inför stranden till bebis å mig. Mkt som inte får glömmas; blöjor, solkräm, badkläder, haddukar, leksaker, dricka, ätbart, nappar m m. Men de är de värt när man ligger där i sanden strax ovanför vattenbrynet å njuter i solen. De fina i kråksången är att de är en helt vanlig dag på jobbet. Jag får betalt av att åka till stranden me världens finaste å snällaste bebis.

I morrn åker vi till Niagara fallen så räkna inte me ngn uppdatering lördag-söndag. Blir nog en bildinfattande sådan på måndag!
Dessutom är de bara en vecka kvar på pricken idag, tills mina fina vänner kommer å hälsar på mig från Sverige! Att få träffa dom efter alla dessa månader känns ju inte på riktigt, men de är sant. Längtar!

Men idag hade jag gärna varit hemma i Sverige på begravning..

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: Tilda

Nu är det ju bara fem dagar kvar! Helt knasigt och kalasigt! Älskar dig! <3

2010-06-06 @ 14:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0