Långlunch å sightseeing

Igår vart de långlunch! Tror de varade i hela 5 timmar innan jag kände att de va dags för mig att röra på mig. De va min värdmorfars pensioneringslunch. Fina tal å god mat.
Jag plockade upp tre något förvirrade vänner på tågetstationen. Resan me tåget hade kanske inte gått riktigt så smidigt som trott, men hit kom dom iaf. Vi åkte hem å lämnade väskorna, hade en snabb rundtur i lägenheten (som absolut inte tar mer än 3 minuter) å sen bestämde vi oss för sightseeing.
Vi åkte till Malverne där jag visade dom huset, som för varje dag tar mer å mer form. Sen åkte vi vidare till Rockan där dom spanade in supermarketen å alla dess underliga, såsom kända matvaror.

Framåt midnatt somnade vi i mitt lilla rum. Två i sängen, två på luftmadrassen.
Finns de hjärterum, så finns de stjärterum
Å nog finns de hjärterum allt

Miss you all, take care
love Jessica



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vill oxå se huset:)!!!

2010-06-15 @ 21:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0