Gött

De vart steeeeek på stranden igår. De va jag, Emma å Evy + miljoners me andra att trängas me. Men de gjorde oss inget. Sjukligt varmt va de iaf!
På kvällen gick vi faktiskt ut på restaurant å åt middag, för att fira Memorial Day. Evylyn skulle jobba dagen efter så hon gick å la sig när jag å Emma gick ut senare på kvällen.
Hur många gånger per utgång vi får frågan; What language is that? är något som inte ens är värt att lägga ner tid att spekulera kring.

Idag va vi nere på stranden mest hela dagen. Vi lekte me Evy å hennes värdbarn eftersom hon jobbade. Sen gick vi hem å gjorde svenska pannkakor! GOTT! (dock ska jag inte ta åt mig äran här, så helhjärtad är jag faktiskt så jag kan erkänna att jag endast vände ett par av dessa uppåt 20-30 pannkakor som stektes..)
Till mitt försvar har jag att tala om att jag kom till skott me att boka flygbiljett till Kalifornien!

Nu är de alltså en hel del att se fram emot!
5 juni; Niagarafallen
11 juni; svenskt finbesök ;)
21 augusti; Kalifornien

Miss you all, take care
love Jessica


De hade ju varit på sin plats me lite bilder, men de är ett projekt jag får ta tag i imorrn..!
Kolla in vårt strandbus från lördagen så länge;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0