Disneydags

Kors i taket! Hann me allt jag planerat att göra idag. Fick lite ledigt mitt på dagen så då åkte jag iväg å fixade presenter till Gabi å hennes värdbarn som oxå fyllt år. Sen vart de lunch å stek på Emmas gräsmatta.
Åkte som vanligt till huset i Malverne för att plocka barnen från skolbussarna. De rullar på där. Om tidsplaneringen håller vågar jag inte svara på, men nu ser mer ut som ett hus än en låda. Fönstren är på plats, väggarna sitter där dom ska å taket la dom idag.
Jag tog me mig barnen till deras kusiner där dom fixades till inför fotning på dansskolan. Sååååååå fruktansvärt jättesöta dom va i sina danskostymer å håruppsättningar!

Efter middagen åkte jag till Evy där ett fulländat Trevliga Tre inledde en nostalgitripp. Att jämföra alla dessa härliga barnprogram som gick under 90-talet mot dagens barnprogram är ett skämt. Disney har ballat ur totalt å leverar skitprogram som sätter fnatt i huvudet på dom stackars manipulerade barnen.
Jag är lycklig lottad som växte upp under den tid då guldprogrammen briljerade!

Miss you all, take care
love Jessica


Kommentarer
Postat av: Syster

Älskar älskar älskar!!!!

2010-06-03 @ 09:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0