De är öken!

Men käre värld vart att ta vägen?! I denna värme hjälper absolut inget! Över 30 grader varmt å ingen svalkande vind..!
Barnen var tjuriga å jag blev tjurig, men de är sånt som händer såhär varma dagar. Vi spenderade dagen hemma hos Gabi å barnens kusiner så dom kunde leka tillsammans i vattenspridaren me vattenballonger å hinkar.

Nu på eftermiddagen va jag själv hemma me bebis, resten av familjen va på ett möte. Efter att han fått ett bad satte jag ner honom på golvet så han kunde krypa runt lite. Men han tittade upp på mig me sina stora blå/gröna ögon å började gråta. Jag tog upp honom å satte mig på sängen me honom i knät. Han kramade om mig å lutade sitt huvud mot min axel. Där satt vi, länge.
Saknaden kommer bli stor.

De blir till att slöa me lite skvallertidningar å jordnötsringar ikväll; gött!

Miss you all, take care
love Jessica


En förövrigt cool låt;


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla "goa" gubben!! De blir en svår nöt å knäcka:(

2010-06-29 @ 09:00:04
Postat av: mickis

du är underbar :)

2010-06-29 @ 22:24:18
Postat av: mickis

du är underbar :)

2010-06-29 @ 22:40:53
Postat av: mickis

hahah så underbar att jag var tvungen att säga det två ggr ;)

2010-06-29 @ 22:43:02
Postat av: jess

dåligt underbar man gått å blivit ;) <3 kärlek!

2010-06-30 @ 01:55:09
Postat av: hannah

åh vad fint skrivet o gud så sorgligt :( lilla martin

2010-06-30 @ 19:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0