35+

Idag va värmen inte å leka me! Räknades uppåt 40 grader!
Packade ihop lunch å drog till stranden för att rädda kropp å själ av total överhettning. Havet svalkade skönt mot den röda huden.
En stund vart de en hel strandfest; Jag å bebisen, Gabi me sina tre värdbarn å Evylyn me ett av sina värdbarn. De härjades i vattnet å byggdes i sanden.

När jag fram på eftermiddagen plockat upp två till av mina värdbarn åkte vi hem till kusinerna å lekte i vattenspridaren.
Värmen var verkligen påfrestande idag, underbar men utmattande!
En dusch å sen läggdags är va min energitömda kropp skriker efter..!

Smider förövrigt planer inför midsommar på fredag! De blir svenskt midsommarfirande i Battery Park. De slår inte Yxlö me hästlängder, men de blir nog mys =)

Miss you all, take care
love Jessica




Kommer sakna New York nå fruktansvärt

Kommentarer
Postat av: Mamma

Pappa har passning å ska nog jobba så de blir inget Yxlö i år!!!

2010-06-24 @ 06:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0