2 months to go!

Men hur?!?!?
Idag är de alltså fest. Jag firar 10 månader i amerika. 10 månader utan allt jag är van vid hemma. 10 månader på egen hand.

Är de bara jag som känner att de va ungefär förra veckan jag skrev; 9 månader i usa idag!
Alltså vart tar tiden vägen??
De är ngt jag skulle kunna spekulera kring i timmar..

Hursom helst; Jag är så fruktansvärd nöjd med allt dessa 10 månader gett mig
Den personen jag utvecklats till
Min fina värdfamilj som utan tvekan är bättre än jag kunnat önska mig
Mina fina vänner jag mött under min resa
Resorna jag hittills gjort å dom jag har att se fram emot
Stödet jag får av min familj, släkt å vänner i Sverige
Alla fina minnen å upplevelser
Allt, allt, allt

Miss you all, take care
love Jessica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0