Vardagsmönstret

Min dag gick i vanlig ordning; hämta barnen från camp sen poolen resten ev eftermiddagen.
Solen som gömt sig ett par dagar nu tittade fram å gjorde ett kärt återbesök.

Nyss hemkommen från kvällshäng i poolen me Evy å Hannah. Vi värmde på jacuzzin, å där vart vi liggandes. Perfekt avslutning på dagen!

I morgon är de redan fredag..!! Jag har 5 helger kvar här i NY.. Hur tokigt är inte de?
Jag skulle kunna rabbla på om mina splittrade känslor ännu en gång. Men inte idag. Nej, de får bli en annan dag. Tro mig, ni kommer få höra de igen.

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: Annelie Uppman

Passa på o njut, den lilla tid du har kvar.

Vart har tiden tagit vägen. Ha de så bra.

Kram Annelie

2010-07-16 @ 11:52:24
Postat av: jess

jag njuter som bara den, å tar vara på varje minut me emma och evylyn =)

jaadu, vart har tiden tagit vägen?! de undrar jag oxå..!

ha de så bra och hälsa smedjan!

kram

2010-07-16 @ 17:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0