Sista racet

Dagen såg ut precis som vanligt; hämta barnen, poolen, middag, hem.
Ikväll vart de fika på DD me mina två E;n. Riktig tvättäkta återförening på iaf en månad!

Tro de eller ej, men de börjar bli dags att planera helgerna nu. Finns inte många kvar att ta av..
Men under vår återförening ikväll hann vi få till de tycker jag;

Helgen; Yankees match
Nästa helg; Hamptons
Helgen efter de; Stooooor shopping
Helgen efter de; Har jag kalas tillsammans me två av mina värdbarn på lördagen, på söndagen Rihanna konsert
Helgen efter de; Åker jag till Kalifornien

Hoppas att planerna håller! Men så länge jag får spendera den sista tiden me mina bästa här så är jag lycklig.

Miss you all, take care
love Jessica




Total lycka när vi får vara tillsammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0