Man mår som man förtjänar antar jag

Lovade guld å gröna skogar igår... Kanske inte riktigt men jag lovade bilder från helgen, vilket inte kommer ske idag. Jag hatar att erkänna de men sanningen är den att jag inte känner mig helt kry. Ont i huvudet, halsen värker lite, å lätt illamående. De blir sängen tidigt för mig me andra ord. Jag är helt utmattad.

Dagen såg ut som vanligt; hemma me bebis, hämta barnen, poolen, middag, hem.
Hemvägen påminnde om en höstdag. Mörkret la sig, vinden ven, löven blåste från trädtopparna, å så öppnade sig himlen. De fullkomligt öste ner, blixtrade å small.
Jag som kom hem först, vilket betyder att den enda som var hemma var jag å hunden, skrek lite lätt efter mamma under den värsta smällen..
Så illa va de faktiskt.

Nu blir de dusch å sova. Min kropp skriker efter vila, å de är kanske dags att börja lyssna på sin gamla kropp.

Miss you all, take care
love Jessica



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja sömn e nog bästa medicinen:). Var rädd om dej lilla gumman!!

2010-07-20 @ 09:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0