Kvällsbad

Även denna dag såg ut i princip som dom övriga den här veckan; poolen! Inget mig emot!!
På morgonen hann jag me viktiga grejjer oxå. Börjar känna att de är dags att ta tag i allt möjligt här nu, å inte spara allt till augusti, vilket är min sista månad. Så i morse knåpa jag ihop mitt CV å ringde lite samtal.

Efter middag me värdfamiljen å värdmosterns familj (gabis värdfamilj) kom evy. Hon å jag stannade när dom andra åkte hem å till lägenheten, så badade vi, lyssna på musik å töntade oss i vattnet. Älskar mitt liv, älskar mina vänner, älskar poolen, älskar min familj, älskar min värdfamilj!
Ni förstår inte hur bra jag har de.

I morrn är de fredag, igen..! Tiden rinner iväg.
43 dagar kvar till Kalifornien. Sen är de bara en tidsfråga innan de är dags för Sverige.
De är ngt jag inte kommer greppa förrän jag traskar av planet på Arlanda.

Miss you all, take care¨
love Jessica







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0