Jacuzzi

Nog sprack de upp allt! Solsken å bad!
Ställde upp å jobbade lite extra länge idag oxå eftersom mina värdföräldrar behövde hjälp.

Evylyn kom över efter middagen. Jacuzzin värmdes upp, poolbelysningen tändes som mörkret började falla å musiken höjdes en aning. Chill i jacuzzin andra kvällen i rad. Jag har absolut inga klagomål om dessa avslutningar på veckodagarna. Man behöver piffa upp vardagen för att driva på me samma energi hela veckan.

Miss you all, take care
love Jessica


Livsnjutare.





Joo men jag ska erkänna.. Jag har tränat en hel del här. Tycker ändå jag har kommit i rätt shyst form! Åsikter på de?

Kommentarer
Postat av: Evylyn

Hahahahaha det är snyggt, bra med lite viktnedgång.. DOck verkar det som att dina knän har fått ta endel stryk..? Nä? Lite åt fel håll eller så? Inte det? nä.



GRYM kväll <3

2010-07-30 @ 06:19:17
Postat av: jess

knäna? jahaaa, nej nej nej! jag har blivit så fruktansvärt övervig så dom böjer jag hur jag vill. inge märkvärdigt

2010-07-30 @ 06:22:15
Postat av: Evylyn

Ja jo, det känner jag ju till.. Har en liten fråga hurvida du kan flytta dem lite käckt åt höger (vänster på bilden), ser nästan ut som att de är avklippta eller så..? Nä? Det är nog bara en synvilla!

2010-07-30 @ 06:27:58
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/
Postat av: Syster

HA!!! Säkert soffpotatis! ;P

älskar dig min lilla gris =)

2010-07-30 @ 11:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0