Hairdo

Idag träffades jag å Gabi upp me värdbarnen. Lek i parken, film å lek på deras gräsmatta. Så skönt att kunna mötas upp så barnen kan leka me varann!
Jag drog hem en sväng på eftermiddagen me alla barnen, bytte om å gjorde oss fina innan vi åkte på middag me släkten. Hej då-middag för "min" 11åring som åker på en 2 veckors resa till Australien i morrn.
Middagen blev väl inte riktigt som vi tänkt oss...

Kaosmiddagen; femåringen började kräkas över bord å tallrikar å fick hastigt å lustigt lämna både middag å gäster i sin mammas sällskap, pengarna som försvann, ipoden försvann, mer pengar försvann..
Hur allt gick till de har jag ingen aning om, men nog va de kaos allt. Kan tala om att hittills är ipoden å en av de försvunna pengarna återfunna.

En god nyhet är dock att jag träffade Evylyn nu på kvällen. Grattis till NY-lappen, de va en ära att bli upphämtad av dig idag ;)
Vi drog en sväng till JFK för å se om de va ngn man kände som behövde bli hämtad. Men de va de faktiskt inte.

Jag fick mkt komplimanger av mitt ris till hår idag. Mitt femåriga värdbarn tipsade mig i bilen om att bli hårstylist för hon gillar alltid mina håruppsättningar. I parken vart en kvinna helt lyrisk över mitt hår. "Åh så fint! Jag kan inte sluta kolla! Så himla fint är de! Önskar att jag kunde göra så!" Sist men inte minst bad mitt äldsta värdbarn mig att stanna ett år extra (inte för att jag är en underbar au pair, alltså) så att jag kan fixa hennes hår varje dag.
Tack alla fina människor för att ni ger mig en gnutta hopp om de få stråna jag har på huvudet!

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: mickis

jamen jag säger ju det, du är jättefin i håret!!!

2010-07-02 @ 07:58:37
Postat av: Mamma

Vems ipod å pengar va de som försvann??

2010-07-02 @ 11:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0