Eclipse

Idag skulle ni ha sett mig! Hela fem barn hade jag under mitt ansvar. Men de gick oväntat bra måste jag säga.
Jag å Gabi tog me oss alla barnen, hon me sina tre å jag me mina fyra + en extra idag, till Lido Beach. Vi lekte lite me småbarnen i bebispoolen innan jag drog me mig mitt gäng ner till stranden. Där plockade vi snäckor, lekte i strandkanten å på stranden å bara myste.
Efteråt mötte vi upp Gabi å hennes barn igen för lite lek i parken innan hemfärd.

Nu ikväll bjöd min värdmor mig på bio. Hon, jag, mitt äldsta värdbarn, hennes två kompisar å ena kompisens mamma gick på nya Twilight filmen Eclipse.
För att från början inte vara något fan alls av Twilight filmen måste jag säga att efter ha sett den andra i höstas å nu den tredje så tar dom sig. Riktigt speciella men bra filmer!
Vart en mysig kväll me värdmor å värdbarn me andra ord. Kvalitetstid är fint.

Miss you all, take care
love Jessica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0