De är så vi lirar

Efter poolhäng å pizzanight igår vart de tårta. Min värdmorfar fyllde nämligen år. Jag plockade upp Evylyn, drog en sväng på en italiensk "festival" som var i full gång på den stora parkeringen bakom vår lägenhet. De va väl inte något som föll oss i smaken kanske..
Hursom helst vart de city! Framåt 1-tiden på natten kom vi in till city där vi mötte Emma å hennes svenska kompis Sofie.
Tog en taxi till Empire Hotel där vi snyggt vart ombedda att glida förbi kön å ta hissen till "the rooftop". Helt okej kväll me brutal utsikt över Manhattans skyskrapor.

Evylyn och jag däckade i min säng, trötta som djur, va halv sex på morgonen.

Jess; Ska vi sova nu eller?
Evy; Nej inte än.. Vi måste ta vara på tiden me varann..!

Vaknade av att Evylyn rotade runt i sängen, kollade i springan mellan väggen å sängen, lyfte täcken å kuddar. Jaa var allmänt störig bara. Jag muttrade ngt om att "sluta upp me de du håller på me" då jag fortfarande var halvsovandes.
"Meen jag letar ju efter min plånbok!"
Än en gång sömngång för fröken Pettersson.

Vi bestämdes oss för att kliva upp å packa ihop runt lunch för att åka till Long Beach.
Jag kramade på mitt värdbarn som återvänt från Austalien, å fick även lite saker därifrån av henne. Sötaste ungen!

Nu ligger vi nyduschade i bårhuset. Har lekt i gigantiska vågor idag! Jag lovar att de högsta var nog närmare 3 meter! Sjukligt

Ska ge föda åt våra stackars taniga kroppar (rrrrrahahahah).
Ikväll blir de nya äventyr på The Inn. Alltid lika spännande, alltid.

Miss you all, take care
love Jessica



Kan tala om att jag har varit här i exakt 11 månader idag!
11 månder! Men hur?!
Me andra ord; vi ses snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0