Charmtroll

I detta nu sitter jag i soffan å bara slöar. Ska iväg å hämta barnen om ca en timme, så nu kan jag vila upp mig lite.
Dock har jag lillpojken här. Vi spenderar mest tid tillsammans.

Nyss åt vi lunch, pasta å kyckling. Jag fick vika mig då han va så hungrig att han åt nästan mer än hälften! Till efterrätt vart de glass.

Nu lekar han me sina prylar, snackar lite me sin bäste vän Elmo å då å då kollar han bort mot mig i soffan för att ha koll på att jag inte lämnat honom. När han ser mig ler han upp med hela ansiktet å fnissar lite.
Oroa dig inte, jag ska inte lämna dig, inte än..


Miss you all, take care
love Jessica





Kommentarer
Postat av: Mamma

Lillskrutt:) Snart är de dags!!

2010-07-18 @ 16:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0