California girls

Emma sov som sagt här i morse. När bebis vaknat smög jag in me honom i mitt rum å la han på Emmas mage så hon vakna hon me. Jag tror hon uppskattade de uppvaknandet faktiskt =)

Vid lunch körde jag hem Emma, plockade upp ena barnet å åkte till poolen. Där va redan morfarn å mormorn me en kompis å hennes barnbarn. Sen kom Gabi å barnens kusiner. Fullt ös som vanligt i poolen!
Plockade upp de sista barnet vid 3-tiden sen stannade vi vid poolen resten av eftermiddagen/kvällen.

Mina dagar är rätt så enformiga nu under sommaren. Men vet ni vad? De gör mig absolut ingenting! Att bada i poolen å jobba på brännan varje dag passar mig alldeles utomordentligt!
Förövrigt så spelar en solbrändhet stor roll inför Kalifornien-resan!

Pratade me mitt resesällskap idag å gjorde upp en lista på platser som ska besökas i Kalifornien;

Los Angeles
San Diego
San Fransisco
Hollywood
Las Vegas
Grand Canyon
Santa Monica
Santa Barbara
Malibu

Inte dåligt va?!

Miss you all, take care
love Jessica


Bilder från helgens bravader;








Kommentarer
Postat av: hannah

fina ni är!!

2010-07-14 @ 00:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0