28 juli 2010

Gamla hederliga vardag. Du är dig så lik, så lik. Dag ut å dag in.

Men på ngt sätt gör de mig inget. Jag har förmiddagarna för mig själv, nästan då eftersom lillplutt gör mig sällskap. Å eftermiddagarna fördrivs vid poolen. Att klaga vore både oförskämt å dumt!
Nej, jag trivs, så är de me den saken.

Idag tar jag mig inte för att göra ngt nu på kvällen. Ligger nyduschad i sängen. Idag är de guld värt.

Förövrigt kan jag tala om att de rullar på me husbygget! Väggar, tak, fönster på plats. El å avlopp är nästan klart så nu är de utsidan som är under fix. Snart är de golvet som ska läggas å väggarna som ska målas. De är nu de börjar hända grejer!

Miss you all, take care
love Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0