Vår ?

Kom upp till en skinande sol idag, GÖTT! Så efter avlämning i skolan passade jag på att dra till gymmet när humöret va på topp. Va skönt att springa av sig lite.
När jag kom hem vart de dusch, skypning me mor å far å sen tvättning. Bebisen är en enkel match att ta hand om den här timmen då mamman är å tränar; han sover.

Hörde om snöstormen där hemma. Samtidigt som jag lider me er så kan jag inte annat än att skatta mig lycklig som befinner mig så långt borta. Visst finns de fortfarande snörisk här, men skulle ni se vädret utanför mitt fönster nu skulle ni förstå min känsla. De sprudlar i hela kroppen. Man vill bara ut å rulla sig i gräset, slänga vinterjackan å plocka tussilago! Man kan leva på sen solig dag mitt i vinter så länge. Fantastiskt är va de är.

Miss you all, take care
love Jessica


Kommentarer
Postat av: m

härligt!

2010-01-27 @ 20:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0