Trott och sliten

Idag har jag angest, for att helgen ar over, jag maste jobba nasta helg, lordagen slutade inte riktigt som vi tankt oss, jag har blivit fet.. jaa jag ar val bitter over de mesta.
Darfor valjer jag att ga och lagga mig ist for att blogga ikvall. Far ta en rejal uppdatering om helgen i morgon ist. Blir nog lite mer kvalitet pa grejjerna da.
Tack varldens finaste Emma och Evylyn for att ni finns har hos mig i en annan del av varlden! Utan er vore ju inte livet ens halften sa bra.

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: m

men. . tänker på dig.

2010-01-25 @ 12:55:16
Postat av: jess

<3

2010-01-25 @ 17:48:56
Postat av: Emma

O tack för att JAG har ER! <3

2010-01-25 @ 21:21:01
URL: http://emmauppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0