Skrattattack

Efter regn kommer solsken, eller hur va de?
Njaa, stämmer nästan iaf; efter snö kom de regn å efter de kom de solsken. Stört väder må jag säga. Men solen kan alltid få mig att skina ikapp så mig gjorde de inget!

Emma kom hit på lunch; svenska pannkakor! stektes i vårt kök idag. Gott de va då! Grädde å jordgubbssylt till såklart. De luktade Sverige i hela huset, tänka sig att man kan skapa så mkt minnen av en pannkakslukt!

När jag sen skulle börja den hektiska biten av min dag; att pussla ihop stressiga skjutsningar på tajta tider, så gick de galant. Barnen var små änglar.
"5" å jag gick ut å åkte lite cykel å spark innan middagen oxå. Trots kylan va de mys att se henne cykla upp å ner för backen, trots att vinden gjorde motstånd.

Nu på kvällen va mina underbara Råbåtar här. Vi poppade popcorn å degade ner oss i min soffa framför datorn, där vi spenderade resten av kvällen. Vi tittade mest på Parlamentet-klipp å sen Worldtour of Skåne. KLOCKRENT! Nu har vi byggt upp vårt internskämts-förråd till max för ett tag!
När vi kom upp sen undrade mina värdföräldrar va vi haft så kul åt. Vi ursäktade oss som fört sånt liv, men de ville dom inte hör! "Jess vänner är våra vänner, ni behöver aldrig tacka för att ni får vara här. Vi tycker om att ha gäster"
Finaste värdföräldrarna
Igår vid middagen började min värdpappa även prata om att dom ser mig som sin äldsta dotter å verkligen vill att barnen ser mig som en syster, vilket dom verkar å påstår sig göra. De glädjer mig.

Miss you all, take care
love Jessica


Kommentarer
Postat av: Syster

Äh d säger dom till alla au pairer ;P

2010-01-29 @ 20:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0