Skor

Svenska köttbullar vart de till middag idag mina vänner! Vart kvar sen sist som låg i frysen å väntade på att just denna dag skulle komma; upptiningen!
Gott de va då! Å de tyckte nog faktiskt hela familjen. De va bra åtgång på dom köttbullarna. Dom vill även att jag ska göra de flera gånger å barnen vart fantastiskt glada av dagens val av middag. 8-åringen vill till å me ta me sig dom sista som lunch i morrn ;)

Efter middagen åkte jag till lilla mallet å köpte mig ett par jeans. Skönt att äntligen ha fått tag på några. Ja, jag vet att jag bor i en av världens mest kända shoppingstäder, men ändå är jag kräsen nog att inte kunnat hitta ett par jeans som jag gillar å sitter snyggt.. Men äntligen hitta jag några värda att leva me.
När jag kom hem vart de lunchbox-fix å nu sitter jag här redo att sova alldeles strax. Klockan är bara 10, vilket känns helt fantastiskt skönt. Kommer bli en lång helg me mkt jobb, så de är bara att ladda!

När jag satt i bilen påväg hem lyssnade jag på en av mina favoritkanaler på radion; 92.3. Där pratade dom om hur många skor man äger. Jag började fundera över hur många par skor jag införskaffat endast de här 5 månaderna jag varit i USA. 14 st kom jag fram till, varav 2 par av dom är tofflor jag fått i julklapp. Då ska ni även ha i baktanken att jag har andra skor som jag haft me mig från Sverige oxå, som trängs me nykomlingarna i skohyllan. Herregud må jag säga! Hur ska dessa fraktas hem?! De vågar jag inte ens fundera över me tanke på att antalet säkert utökas vid den tiden på året...!

Miss you all, take care
love Jessica



Kommentarer
Postat av: Mamma

But Your sexy shoes will stay in USA:)Jaaaaa hur ska du få hem alla skor å allt annat???? Älskar dig!!

2010-01-28 @ 05:56:34
Postat av: Tezzan

Du får åka snålskjuts i Pappas väska när dom åker hem sen. för jag har en känsla av att i Sussies och sandras väska kommer det inte få plats ett gram till efter besök hos dig med massa shopping! ;)

2010-01-28 @ 13:09:00
Postat av: jess

Mamma; haha juste ja! ett par mindre då ;) jaa du de vill jag inte ens fundera på. vinterskor åker ju hem me er iaf.



Tezzan; eller hur! men dom ska ta me en resväska till mig som jag kan fylla å skicka hem me dom =) de ska nog lösa sig

2010-01-28 @ 16:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0