Pengarna rullar in

Fredag igår. Dåligt de va då =) Så skönt, men kan ju inte klaga på att veckan gått segt. Den bara försvann ju!
De vart en pizza night med "bara" värdfamiljen igår. Satt vid datorn å skrotade fram tills Emma slutade vid halv 9-tiden.

Vi tog dom slantar vi samlat på oss under vår tid här. De va ju inte dåligt me mynt som man bara lagt undan för att minska plånbokens vikt. Hursom helst bestämde vi oss för att växla in dessa silver, brons och guld mynt för att få lite nytta av dom.
55 dollar mina kära vänner, tjänade jag in denna kväll. Alltså ca 380 svenska riksdaler. Inte illa! Välbehövligt oxå. Vi köpte me oss lite snacks å åkte vidare för att hyra en film. Sen låg vi däckade i min soffa resten av kväll.

Nu vaknade vi nyss. Klockan är 12 å jag måste göra mig klar för 5-årskalas. Sen blir de till å möta upp Råbåt-Emma igen ♥

Miss you all, take care
love Jessica


Du, där kom en caveman!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig :) <3

2010-01-17 @ 10:33:13
Postat av: MICKIS

vafan syndes inte mitt namn för? det var MICKIS som skrev :)

2010-01-17 @ 10:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0