olyckan, oledolyckan

Hur mkt har de krockats idag egentligen?! Inte dåligt! Kom hem från gymmet, möttes av en......krock. Min värdpappa kom hem me barnen å va hade dom mötts av, joo en.....krock. Evylyn kommer hit å berättar att hon kört vilse pga en.....krock. Emma kommer hit å berättar att hon idag sett en.....krock. Va är de frågan om?!
En miljon poliser, ambulanser å brandbilar är iaf på plats hur stor krocken än är. (såg just nu hur likt "krocken" å "klockren" är när man skriver...sammanträffande?)

Hur som helst! Dagen sprang iväg å jag gjorde inte så mkt mer än att tvätta lite å gymma. I am back now! (hoppas jag..)
Flickorna, dom 3 underbara E:na kom hit på kvällen. Varje dag ska utnyttjas till max nu innan Fantastic Four blir Trevliga Tre. De är lika sorgligt som de låter. Att vi känt varan i endast 2 månader är nästintill omöjlgt, me tanke på allt vi hunnit me å så nära vi kommit varan. De kallar jag kemi!

Miss you all, take care
love Jessica




♦I'm a big big girl, in a big big world♦

De fick bli ännu en av våra låtar

Kommentarer
Postat av: Evylyn

Men ni är väl mina bästa <3

2010-01-06 @ 07:10:51
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0