Nöjd

Även idag bjöds de på finväder, så va passar då bättre än finnbesök?! Emma kom alltså hit å sällskapade mig.
Eftersom solen sken å värmen steg kändes de som en självklarhet att ta en promenad. Lill-snutt fick följa me i vagnen, där han sov nästan hela vägen. Vi gick runt sjön å sen runt på några gator jag aldrig tidigare gåt förut. De va så fint. Vädret va så fantastiskt å vi hade riktigt trevligt! Man blir sådär glad som endast vårsolen kan göra en. Dom första varma fina dagarna efter allt snörusk. Såklart vi kommer få tillbakaslängar, men de är ngt jag bortser från idag.
Vi köpte me oss lite mat från CVS å gick hem till mig för att äta; köttfärsås å spagetti för mig å pasta me köttbullar för Emma. Mmmh va god den va!
Nu åkte Emma precis hem å jag å lill-prins väntar på barnen som kommer hem me bussen any minute.
Riktigt bra dag blev de!

E; Kan jag bara öppna dörren här eller?
J; Näe, först måste du knacka 3 gånger å säga HOHO.
E; Å sen måste jag gå ner i splitt, å hjula.
J; Å så måste du göra en kullerbytta å moona mot ruta. SEN kan du gå ut!

Miss you all, take care
love Jessica


Ni kommer väl ihåg Anders & Putte;

Jag är så glad, för jag nöjd
om man är nöjd så är man glad för man är nöjd
å jag är glad för jag är nöjd
de är en fröjd att vara glad för man är nöjd
nej tack ska du ha, tack de är bra!
jag behöver inget, vad skulle de v a?
en del vill klättra upp på en högre höjd
men jag, jag sitter bra för jag är nöjd
jag är så nöjd nöjd nöjd

Kommentarer
Postat av: Syster

Eru full lr?

2010-01-21 @ 21:17:30
Postat av: Emma

MOHAHA, och tänk att innan jag kunde öppna dörren härhemma så blev jag tvungen att springa 3 varv runt huset, sen hoppa på ett ben i 2 minuter, sen rulla nerför trappen 10 gånger, och slutligen springa längs hela gatan det fortaste jag kunde och samtidigt vifta med ett plakat där det stod : "RÅBÅTARNA ÄR BÄST"



Såååå, skönt att äntligen vara inne nu!



;) MONGON

2010-01-21 @ 21:30:23
URL: http://emmauppman.blogg.se/
Postat av: jess

syster; nej va får dig att tro de?



emma; ah de är jobbigt de där.. måste finnas ett lättare sätt kanske...?

=D

2010-01-22 @ 17:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0