Måndag

SEEEEEGT me måndag känner jag sådär spontant. Eftersom de blir jobb i helgen så känns nästa helg så lååångt borta. Vi har så himla fruktansvärt galet tillsammans på helgerna, så redan på lördagen börjar man längta till nästa fredag. Kan ni tänka er?
Idag öste regnet ner.. Eftersom jag har världens finaste värdmamma slapp jag vara hemma idag på dagen. Hon skippade sin träning så jag kunde åka å luncha en sista gång me ett fulländat Fantastic Four. Emilie å hennes mamma kom hit för en sista lunch me oss innan dom skulle bli skjutsade till flygplatsen. De va kul att få träffa henne igen, en sista gång på väldigt länge. Låter galet, men de va på ett litet sätt bra att hon åkte till i Hawaii en vecka så vi fick "avvänja" oss från hennes närvaro. På så vis va de ngt lättare att säga hej då idag. De är läskigt hur fort man anpassar sig vid nya situationer här. De är som att man lever efter att inom sig veta att man kommer till den punkt då man måste ta farväl. De är den hårda sanningen.

Efter lunchen vart de hej då kramar å sen åkte vi andra hem till var för sig.
De vart läxor, skjutsningar å middag. Sen åkte jag å mötte upp de andra två i Oceanside. Vi tog en kaffe å satte oss ner för att gå igenom hur alla skött sig me onyttigheterna under dagen. (dag 1 av vårt nya nyttiga liv)
Vi smidde även hemliga planer =D

Nu är de sovadags!

Miss you all, take care
love Jessica


En liten konversation mellan mig å 8åringen i morse...

8 -Jess, you feel like my sister. You are always around. I like that.

J -I wasnt here this weekend though..

8 -I know, but I got soo happy when you came home yesterday.

J -Oh, thank you honey. You make me really happy!

8 -You know, the rain and that wind really scare me. But I feel safe when you are here.

Men sötaste unge!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den du me smör på:)

2010-01-26 @ 06:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0