Lycka

De var en gång en liten flicka vid namn Jessica. Hon skulle detta år spendera sin första jul i USA, utan sin familj. Därför tänkte hon att hon skulle skicka hem lite julklappar till familjen där hemma i Svealandet. Efter stresshopping å ett x-antal dollar spenderade skickades paketet den 9:de december. "Perfekt", tänkte Jessica, "nu kommer de nog hinna fram i tid". Men icke.
Idag den 22 januari, 1 månad och 13 dagar senare, anlände paketet till familjens dörr. Efter mkt om och men. Vi kan inte mer än pusta ut å säga "Äntligen!"

Jag sitter här i familjens rosa soffa å dricker mitt morgonkaffe. Morgonstund har guld i mun sägs de ju. De vette fåglarna, men däremot sätter en kopp kaffe guldkant på tillvaron.
Lycka får bli dagens ord! Solen småskiner ute, de är fredag å den glada nyheten att de försenade paketet tillslut nått sitt mål värmer mitt hjärta. Lycklig är va jag är. Tack alla som gjort sin del!

Miss you all, take care
love Jessica



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ska bli kul med jul igen! Bara att damma av granen:) Den står utanför dörren!!!

Älskar dig. Pussar å kramar

2010-01-22 @ 22:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0