Läxa

Fredagen följdes i vanlig ordning me pizza-night. Denna gång släpade jag å min min värdpappa me oss barnen till kusinerna. Jag drog mig vidare till Evylyn vid 8-tiden efter att ha plockat upp den andra råbåten.
Ni som alltid läser "idag är de fredag å de blev utgång" bör nog hålla i er nu; vi gjorde läxa!! Efter förra helgkursen fick vi en läxa vi skulle göra å sen skicka in. Ingen av oss har ju ryckt upp oss tillräckligt för att göra färdigt den å skickat in den. Men nu när bekräftelsen på den andra helgkursen kom vart de lite press på oss.

Pluggade gjorde vi, men hur mkt de blev behöver vi inte tala högt om. De spårade väl ur som vanligt å de slutade me att vi bara satt å kiknade av skratt. Helt fantastiskt som vanligt hur roligt vi har de.
Men jag har bildbevis! Lägger upp de så fort jag fått bilderna från Emma.

Nu ska jag få två småflickor att få på sig kläderna så vi kan åka till dansskolan. Kommer bli en lång dag känner jag på mig, men de ska nog gå bra. Åker till kusinerna så dom kan leka å jag å Gabi kan snacka lite skit. I natt sover nog råbåtarna här, de vore mys.

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: Råbåt nr 2

vi kommer snaaart Råbåten! <3

och bilderna ligger nu uppe för allmän beskådan på min blåg ;)

PUSS

2010-01-31 @ 05:25:24
URL: http://emmauppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0