Kanon kul (tumme upp)

Vart 5 årskalas igår hos barnens kusin. Först va vi på ett "mini mini skansen". Barnen fick klappa en massa djur å går runt och titta på dom. Jag å Gabi kom lite senare så vi gick in i ett rum fullt me glasburar för att titta på dom djur som vi missat när vi inte va där. Jag gick först, å just som jag vände mig om för att hålla upp dörren åt Gabi så stirrar jag en gigantisk orm rakt i ögonen. Det feta, slingriga äcklet skrämde skiten ur mig! Jag vände mig om å kutade tillbaka till entrén. Jag försäkrade Gabi om att jag aldrig i mitt liv sätter min fot där inne igen, så hon fick gå in själv. Själv stod jag med andan i halsen å ett pumpande hjärta å tittade lite på fåglarna.

Efter djurbesöket åkte alla hem till kusinernas hus å fortsatte firandet. Paketet jag gav; en tingeling-målarbok å en tingeling-barbiedocka, gick hem.
Emma plockade upp mig å helgens packning sen drog vi iväg å inhandlade både mat å andra nödvändigheter för kvällen. Vi fixade till oss å tog sen en taxi till Long Beach å våra amerikanska vänner. Kvällen fortsatte sen på Minnesotas.

Idag blev de mest slöande i sängen. Efter en bagel, cola å lite mer sovande tog vi oss sen till McDonalds för en middag. Orkade inte me ngt avancerat. Sen blev de film å soffhäng hemma hos mig resterande delen av kvällen. Vi rekade hotell till den eventuella Jamaica resan som vi så gärna vill göra i vår. Efter att ha förhört vår jamaikanske taxichaffis igår vart vi helt säkra på att de är till Jamaica vi vill. Vi hittade ett hotell som föll oss precis i smaken. Nu är de bara att bearbeta å hålla tummarna..!

Idag, den 17:e januari är det exakt 5 månader sen jag lämnade Svearike för att leva livet på en räkmacka. Jag har de fortfarande bra. Kan inte förstå att jag bara har 7 månader kvar. Men dom ska jag ta vara på!

Miss you all, take care
love Jessica



Kommentarer
Postat av: Frida Uppman

Jag håller tummarna! :)

2010-01-18 @ 12:29:43
URL: http://uppman.blogg.se/
Postat av: jess

va bra =)

2010-01-19 @ 06:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0