John Blund

Trots den längsta dagen i veckan så gick den smidigt. Däremot vart de lite körigt när min näsa påminnde mig om va som händer när jag sover för lite......näsblod. Suck, mitt i alltihopa. De löste sig ganska snabbt, men en lite klocka ringde i mitt huvud; nu går de inte längre att unvika å kämpa på, jag behöver sömn. Är hon dum i huvudet, klart hon behöver sömn...? Vem tror hon att hon är, stålkvinnan? tänker ni då.. Men de är inte så lätt att gå å lägga sig när man har så kul när man är vaken.

Avklarade ett par viktiga samtal idag. Bland annat ringde jag postkontoret för att tracka paketet jag skickade me julklappar i till min familj i Sverige den 9 december. Dock va de enda jag kunde få fram va att de lämnat USA den 11 december. Ngt annat visste dom inte.. Helt sanslöst va tid de ska ta. Eller har de hamnat i Schweiz...? Vågar inte ens tänka tanken..
Nr 2 på min samtalslista fick bli hårsalongen där jag fick presentkort i julklapp. Klippning bokad nästa onsdag + manikyr å inpackning. GÖTT! Mitt hår skriker efter saxen..!

Nu på kvällen blev de födelsedagsfika hemma hos Gabis värdfamilj där 4 åringen fyllde 5. De blev cupcakes, tårta å American Idol premiär.
SOVA

Miss you all, take care
love Jess



Idag hade bebisen på sig sockorna min farmor stickat åt honom =)


Födelsedagstårta, som i själva verket va en glasstårta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0