Jobbe!

Vart en jobbdag på ca 14 timmar idag. Upp kl. 8, bada bebis, få på kläder på barnen, frukost, skjutsa till dansen, packa övernattningsgrejjer, hämta från dansen, skjutsa min värdpappa till tåget å sen hem me alla barnen till kusinerna. Där stannade vi hela kvällen, middag, bus å film. Droppade bebisen å 11åringen hos mormorn å morfarn vid 9-tiden å sen nattade vi resten av högen.
En stund va jag till å me ensam me 7 barn(!) Nu talar vi kanske en halvtimme, men ensam me två bebisar, en 3åring, två 5åringar, en 8åring å en 11åring sätter en del press på en. Armarna vill inte riktigt räcka till.

För en timme sen kom Gabis värdföräldrar hem så jag kom nyss hem. Lugnt å tyst är de. Å helt slut är jag. Vart en hård dag. Ska bli skönt att sova. Ska få sova me mina små råbåtar oxå. Va tomt utan dom igår, vi sover ju alltid tillsammans på helgerna!

Miss you all, take care
love Jessica


Pluggbilder från gårdagen som jag lovade;

Såhär bra såg de ut i början...




Sen spårade de ur...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0