Framtidsplaner

Solen skiner idag. Kylan biter en dock i kinderna när man är ute, men de är en fin dag.
När jag va nere i mitt rum å lämnade lite tvätt hörde jag ngt som påminner mig nå så fruktansvärt mkt om Sverige; Kossorna, vill ni gå ut i hagen?!
Min meddelandesignal på den svenska mobilen

De va från min kusin. Min älskade fina kusin Emil. Han ville berätta att han fått brevet jag skickade till honom förra veckan. Jag lämnade mitt rum me ett leende på läpparna. Tänk att en person kan göra ens dag utan att ens finnas så nära. Till min lycka var han inne på msn när jag loggade in.
Nu sitter vi å lägger upp våra framtidsplaner.

- Ljungberg säger:
vi ska planera det där du och jag. du måste säga till en månad och en dag innan du ska fixa en unge för då ska jag göra det direkt

Jessica. säger:
hahahah så vi får dom samma ålder, så dom kan leka precis som vi
smart!
måste bara skaffa ngn att skaffa barn me först, å så vilj jag vara lite äldre oxå ;D

- Ljungberg säger:
haha ja precis vore det tråkigt eller haha sen skiljer vi oss och så umgås du och jag me ungarna hela dagarna, är ute och reser och bara njuter av livet

Framtidsplanerna ser fina ut. Jag å kusin genom livet, haha fy fan va gott vi ska ha de!
Saknar dig, vännen! I september ses vi, å då smäller de =)
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0