Fika

Efter en nyttig promenix idag kände vi att de va dags att väga upp de me en fika. Så efter lite shopping i Oceanside me Evylyn mötte vi upp Emma å hamnade i vår älskade soffgrupp på Dunkin Donuts. Där spenderade vi resten av kvällen me latte å skitsnack. Underbart.
I morgon är de fredag, IGEN?! Jag kan inte för min värld förstå, å jag kan väl aldrig sluta tjata om de heller; men fy bubblan så fort tiden går. Veckorna bara rasar iväg. Hur ska detta sluta..?
Nog har jag hört att au pair-året gå fort, men är detta verkligen möjligt? Man hinner ju knappt börja längta tills helgen innan den är här igen.

Förresten... jag ångrar redan min snedlugg.. suck!

Miss you all, take care
love Jessica






Kommentarer
Postat av: Jenny

Jessica. Vad gör du helgen 20-21 februari? Kan inte jag komma till Long Island då? :D PUSSSS

2010-01-22 @ 05:55:51
URL: http://usaaupair.blogspot.com
Postat av: jess

går i skolan.. =(

PUSS

2010-01-22 @ 17:55:58
Postat av: sinikka

Håret ser ju fint ut. Visst är det roligtibland,

att försöka med lite nytt. Håret växer så fort.

Här i Finland är det 14 grader kallt,men ju kallare,

desto skönare i vaket. Jag är ju vinterbadare

och alla krämpor försvinner i vaket.

Men morfar kommer nog inte med, men han tycker jag är duktig. Kram

2010-01-23 @ 21:36:19
Postat av: jess

tack så mycket =)

usch så kallt! men gud va duktig du är som håller igång me vinterbadet. det tror jag verkligen är skönt för både kropp och själ!

nej jag förstår honom, det är inte alla som gillar kallt! men nästa helg ska jag kanske bada. de är något välgörenhetsbad på en strand här, så vi kanske ska vara med och ställa upp. får sen om jag jobbar eller inte.

ta hand om er, hälsa morfar! kram

2010-01-25 @ 17:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0