Ett gott skratt förlänger livet

Idag va de Martin Luther King Day här i USA. Vilket innebär ledigt från skolan för barnen. Jag tog därför me mig dom till kusinerna för en playdate. Vi hyrde filmer, poppade popcorn, köpte godis, lagade lunch å umgicks. Däremot va barnen inte samarbetsvilliga idag, så trött va jag när vi kom hem till middagen. Kände att jag behövde få slappna av ordentligt på kvällen, å va gör jag de bättre än i mina älskade råbåtars sällskap?! Plockade upp Emma, köpte me oss kaffe å åkte till vårt älskade Long Beach å Evylyn. Där spenderades kvällen i soffan. Vi spånade lite mer kring den kommande resan vi vill göra; Jamaica, Bahamas, Mexico? Vem vet!

Det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet.. Då undrar jag verkligen hur gammal man egentligen kan bli? För under de här året kommer jag, om alla myter stämmer, få både magmuskler å många år extra att leva framöver efter allt detta skrattande. Hur kul är de lagligt att ha egentligen? Hur perfekt får man matcha varan i humor? De är så klockrent att jag får rysningar. Finare människor hade jag inte kunnat önska mig här borta! 7 månader kvar att förgylla; keep up the good work.

Kan förövrigt skryta me att vi haft vårväder här idag! Solen sken å värmen var inte alltför dålig den heller. Vart faktiskt vårjackan utan problem idag! Sug på den ni hemma i kalla Sverige ;)

Miss you all, take care
love Jessica



Kommentarer
Postat av: Evylyn

Awww men ni är väl mina stjärnor <3

2010-01-19 @ 05:59:57
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/
Postat av: Råbåt nr 2

ja det är helt osannolikt egentligen!

klockrena är vad vi är :)

PUSS <3

2010-01-19 @ 06:00:34
URL: http://emmauppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0