En får skylla sig själv när man sömnen undvikit

Vaknade i morse å trodde att jag skulle dö av trötthet. Trots en dusch som i annat fall skulle vara uppiggande så ville mina ögon inte öppna sig helt. Jag kände mig mer död än levande, å jag gick om kring på morgonen som en zombie. Fick iväg barnen till skolan å stupade sen ner i sängen igen. Tack gud för lediga timmar!
Kände mig iaf ngt piggare efter mig 1½ timmes nap, innan de va dags att hålla ett öga på den lille prinsen.
Dagen vart slapp, hämtade barnen å gjorde läxor me dom. Efter middagen plockade Evylyn upp mig å vi hämtade Emilie å skjutsade henne till tåget. Vi gjorde ett tappert försök att springa bredvid tågfönstret där Emilie satt å vinkade, men amerikanska tåg axar bättre än svenska, så de blev ingen lång springtur.

De vart en snabbvisit i mallet innan jag å Evylyn åkte hem till mig å kraschade i soffan, där även Emma mötte upp oss en stund senare. Deg i soffan me fina vänner är en bra avslutning på dagen.

Miss you all, take care
love Jessica


Såhär gott åt vi i lördags!


New nickname? BajaMajorna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0