Dagens I-landsproblem

Dagen gick bra idag. Allt gick snabbt å smidigt på ngt sätt. Jag spenderade bebisens sovande timmar med datorn. Skypade me min fina kusin när han lyckdes fixa skype oxå =)
Nu sitter jag framför tvn å slappar. Väntar på att Emma ska gå av sitt pass. Då ska vi ut å spendera pengar. Va ett tag sen jag shoppade. Är ute efter skor å jeans. Kanske en shyst topp?
Hur som helst, jag känner behovet av att skämma bort mig själv ikväll. Så får de bli!

Jag sitter som ett stort frågetecken. What to watch?!
De finns för mkt att välja på bland kanalerna. Vill ju titta på allt..! Åtminstone för mkt för att få plats i en lite ruta.. Blir till att blunda å välja. Two and a half men, Oprah, The king of queens, Myth busters, Pretty woman, That 70s show, E! news..... MEN jag hittade väl ett passande program; Jamaica: paradise uncovered.
De måste jag suga in lite info om! För kanske, kanske blir de en lite jamaicans tripp nu till våren. De vore ngt!

Miss you all, take care
love Jessica


Kommentarer
Postat av: Råbåt-Emma

Åååååååååååååååh ge mig JAMAICA !!! <3

2010-01-15 @ 17:15:10
URL: http://emmauppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0