Blandade känslor

Helgen har som vanligt varit helt awesome! Med ett härligt gäng tjejer kan man ha så mkt kul.
På fredagen blev de pizza night hos Gabi, men hennes å min värdfamilj. Mysigt å gott som vanligt =) På kvällen blev de utgång i RVC me Fantastic Four, å denna gång me en nykomling; Evylyns kompis (trevlig tjej!). Kom hem något tidigare än förväntat, å tydligen hade min värdpappa sett hela proceduren från taxin in i huset. Flickorna slaggade här å vi sov bort hela lördagsförmiddagen, ngt som blivit lite utav en tradition för oss.
När magarna började kurra släppte vi av Emma hemma hos henne å vi andra drog vidare för en nacho-tallrik. MMMh va god den va!
Emma som i lördags var födelsedagsbarnet självt gick å fyllde 23 år! GRATTIS ännu en gång, fasen va bra du är! Kan väl inte säga mer än att en skönare råbåt än dig är svår att hitta! KERLEK ;)
De blev middagslagning hemma hos Emilie som jobbade, klyftpotatis, en redig biff, fräsch sallad å bea på de satt ju inte fel ngn stans! Emma plockade vi upp lite senare å de blev paketöppning! Tvålar, badleksaker, en ram me ett foto på oss fyra i, ett råbåt-kort å en rosa pyjamas med fötter på (å där fötterna dessutom var små kaninhuvuden) fick hon! Klockrent vart de!
Vid 12 tiden satte vi oss i mini coopern å åkte till vårt älskade Long Beach där vi avslutade kvällen me party på The Inn för att fira den nyblivna 23-åringen. Lyckat ännu en gång..!

Vaknade väl upp strax innan 1 idag. Gabi var en ängel å hämtade mig i LB så vi kunde åka till vår värdmormor som fyller år på måndag men firade idag. De vart mat å efterrätt där å mys me barnen som jag knappt sett på hela helgen. Efter en del felkörningar å krångel från min sida så kom dom tre E:na å plockade upp mig. Vi åkte hem till mig å gav Emilie avskedspresenten vi jobbat på; en scrap book. Vi hade samlat dom bästa bilderna å dom bästa citaten från vår korta men intensiva tid tillsammans. Tror hon blev riktigt glad, å vi andra blev avundsjuka så nu ska vi införa "scrap books fredag" en fredag i månaden!
De blev kina mat å slapp i min soffa tills alla var så trötta så de knappt gick att hålla ögonen öppna.

De va som sagt Emilies sista helg me oss. Kommer hinna se henne igen innan hon åker hem, men de här kändes liksom som den verkliga avrundningen på Fantastic Fours tid tillsammans i USA. Utan henne hade inte allt blivit samma sak, vi hade inte haft samma härliga minnen tillsammans. Låter så väldigt hårt, men de gör ont att släppa taget om en av dom närmaste man har här. En trygghet ska lämna oss. Fyra pelare är stadigare än tre. Vi kommer ha de bra, de vet jag, men sakna kommer vi att göra. Å aldrig glömma!
This is the end of an era

Miss you all, take care
love Jessica


Födelsedagsbarnet


Fantastic Four


Men jag kommer väl sakna dig

Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh, Jess! Jag gråter väl nu... :'( -Jag har ångrat mej!! Jag vill inte åka hem längre o lämna er <3

Jag älskar er o jag vet att ni kommer ha en SJUKT rolig sommar! Och de gör mej glad o lite avundsjuk.



Xoxo Emilie

2010-01-11 @ 06:08:57
URL: http://ecavalli.blogg.se/
Postat av: Emma

TACK min älskade Råbåt! <3

All kerlek till dej min fina vän! Tack för att du finns.

2010-01-11 @ 07:22:57
URL: http://emmauppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0