En fick veta att en lever

Jag å Emma vaknade upp vid 12 tiden i "morse", efter en cirkus kan man väl kanske kalla de..
-Evylyn terroriserade oss med ett antal sms för att hon inte tålde tanken på att vi låg å sov medans hon fick jobba
-Emmas telefon ringde från okänt nummer medans hon var på toa, vilket höll mig ofrivilligt vaken
-Alarmet till huset sattes igång, men stängdes av kvickt. Av vem?! Jaa de undra vi oxå innan jag kom upp på övervåningen å blev skrämd av min värdmammas sekreterare.
-Av allt detta springade å snabba uppstigande höll jag på att svimma mitt i samtalet me sekreteraren. Världen början snurra, de vart snart för ögonen å illamåendet blev ett faktum. Huvudet mellan benen, sen va jag redo att glida nerför trappen å tillbaka ner i sängen.
-För att två sekunder senare väckas av hemtelefonen.
SUCK vilken morgon..! Idioti, mina vänner, idioti!

Vi värmde upp gårdagens kinamat å slängde oss ner i sängen igen, för att avsluta filmen vi började se igår. Drog sen ut i solskenet å gjorde viktiga saker som att åka till banken. Är de då man klassas som vuxen eller? Vet inte om jag är redo för de steget..

Plockade upp Evylyn å styrde sen mot skolan. Juste! De är där helgen ska spenderas; C.W. Post University.
Ännu en helgkurs ska avklaras å dom sista 3 creditsen ska plockas. Denna gången tar vi kursen; History of american music.
Dom första timmarna i gjorde idag va okej, så de ska nog gå bra. Jag å Emma satt mest å flummade me kameran, roar er längre ner i inlägget.

Köpte me oss glass hem, så nu ligger i här, alla tre å glor. Vi hyrde New York, I love you. Mest för namnets skull dock, vilket visade sig är de enda som är bra me filmen oxå. Rikskass!

12 timmars skola i morrn, ägna en tanke åt mig..!

Miss you all, take care
love Jessica
















Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni e för söta allihopa!!:)

2010-02-21 @ 20:49:10
Postat av: jess

haha eller hur ;)

2010-02-22 @ 03:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0