Måndag.. (gick inte att publicera igår)

Den här veckan är barnen lediga från skolan. Skulle tippa på att de vi i sverige kallar sportlov är va som pågår här just nu.

Igår kväll hade vi filmkväll hemma hos Evylyn. Såg Pineapple Express. Klockren film som jag nu sett för ca tredje eller fjärde gången.
Hursom helst vart de rätt sent å eftersom Emma inte skulle jobba idag så följde hon me mig hem å sov här. Hon fick även "äran" (höhö) att jobba me mig hela dagen.
De vart pulkaåkning, varm choklad å annat bus.
Emma vart även bjuden på middag här så efter de drog vi till Long Beach på bio me Evylyn. Vi såg "The Valentines Day" som förövrigt fått dålig kritik har jag hört. Men där är jag inte villig att hålla me!
Snygga skådelspelar å mysig story gjorde den till en sevärd film enligt min åsikt.

Otippat avslut på filmen dock:
Three words everbody wants to hear...
(åh, I love you! tänker man ju ganska direkt på. men icke)
Lets get naked

Förresten snöar de väl här ikväll.. Usch å fy å blä! Något mer vitt å kallt behövs inte, låt våren komma!
Enough is enough!


Miss you all, take care
love Jessica





Kommentarer
Postat av: Syster

Nä men snälla rara. Pineapple express? d e ju sämdta skiten som nånsin gjorts!! herregud va håller på å hända me dig?

å gnäll inte på snö! du vet hur vi ar d här! =(

2010-02-16 @ 17:55:34
Postat av: jess

hahah nej den tar sig faktiskt när man ser den fler gånger! den är skön ju =D så jäkla oseriös är den dock, men de är ju de som är kul!

ta de lugnt, sällskapsresan ligger fortfarande på topp!! ;)

jo jag vet, men snö är inget jag vill ha ändå..!

älskar dig!

2010-02-17 @ 00:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0