Jess the mess

Vart inte många knop gjorda idag. Vilade när bebisen sov, sen vart de lite uppackning från helgen. Satan i gatan va mkt kläder, smink, smycken å andra festliga tillbehör som transporteras mellan Malverne å Long Beach under veckoslutet.
Hur som helst kom barnen hem å de vart läxor å nyligen middag; min värdmammas hemmagjorde kycklingsoppa. Varmt å gott för både kropp å själ. På grund av hängades me mina rostiga råbåtar så har jag dragit på mig en mindre förkylning som jag hoppas inte ska brytas ut å jävlas me mig. De blir kurering på hög nivå så inga dagar går förlorade. Har hört att de är viktigt att ta vara på tiden här, de ska jag leva efter.

Nu sitter jag i min säng å njuter av lugn musik. Måste varva ner lite, sen bär de av till mitt andra hem; Long Beach. Ska sällskapa en jobbande Evy ikväll. Saknar dom redan, va så tomt att sova själv i natt..

Miss you all, take care
love Jessica





Jag vet, lovade bilder från Polar Bear idag, men de får jag ordna till i morrn eftersom de inte jag som sitter å trycker på dom ens =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0