Happy Valentines Day

Alla hjärtans dag... Är de inte lite väl, jaaa lite väl bara? Kanske bara är jag som känner så, men här i USA är de ganska maffigt. Folk pyntar trädgårdar å hus me hjärtan, butikerna är fullproppade me rosor, hjärtan, choklad, kort å allt som går i färgerna rött å rosa. Lite överskattat kan jag tycka, men låt inte mig stoppa ngn.
Hursom helst vart jag faktiskt uppvaktad denna kärleksfulla dag. När jag kom hem i morse låg en hjärtformad ask choklad å ett kort från mina värdföräldrar ♥

Lite kort om helgen;
Fredag; Efter jobbdagen åkte jag å råbåtarna iväg å åt middag tillsammans. Vi styrde sen mot Long Beach där vi som vanligt skulle spendera helgen. Vi hade planerat en utgång, men de blev ändrade planer. Vi tog ist mini coopern på en roadtripp ist. Bort till JFK va vi å sen runt bland städerna här omkring. Var väl hemma vid 1-tiden.
Lördag; Tog mig upp vid 10.30 för å skypa me farmor, farfar, mamma å pappa. Va både kul att se å prata me dom! Efteråt kröp jag ner i sängen mellan mina två vänner igen. Vi sov å sov å sov. Tills klockan passerat alla rimliga uppstigningstider. Halv 4 kom vi iväg till mallet. De vart en maffig middag på Cheesecake Factory, som tyngde oss me extra kilon. Men ååååååh så värt de va! Kom hem vid 8, å då va de dusch, sminking å ombyte som gällde. Kom dock inte ut förrän ca 4½ timmar senare.. Men vi hann ha mkt roligt på den tiden!
Söndag; Inget sjusovande denna söndag inte! Vi drog oss hem till mig vid 12.30 för att jag skulle ha barnen några timmar. Emma å Evylyn åkte iväg å köpte hem mat till alla. Evylyn va tvungen att åka hem efter de, eftersom hon själv skulle jobba. Men Emma ligger just i detta nu i min säng å trynar. Bebisen sover, ena barnet är hos kusinerna å dom andra två roar sig själva för tillfället. Ibland är jobbet så simpelt!

Ikväll bär de av mot Long Beach igen. Ska hämta packningen å avrunda helgen me dom finaste.
Bilder kommer i morgon!

Miss you all, take care
love Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0