Halvlek

6 av 12 månader.
Avklarat (?) eller hur man ska uttrycka sig. Jag är både glad å bitter på samma gång. Tiden går sanslöst fort. Å då har jag ändå gjort dom mest långdragna månaderna av året.

Man mår som man förtjänar, brukar man ju säga.. Så idag undrar jag av jag gjort för ont. Mår ju inte som en prinsessa direkt. Snoret rinner, huvudet bultar, hostan river i halsen å som grädden på moset är de en tand som spökar lite. Allt eller inget, såklart.. 
Min fina värdmormor tog flickorna idag iaf, så de lämnade mig med endast ett barn att ta hand om; bebisen. Tur va väl de eftersom jag inte hade energi till att underhålla dom andra 3 idag.
Ska snart dra iväg på middag hos värdmormor å värdmorfar. 

STORT grattis till min älskade mormor som fyller år idag! Tänker på dig väldigt mkt, speciellt idag, på din dag! Hoppas du får fina presenter å en fin dag. Älskar å saknar dig massor, de vet du ♥
Pussar å kramar!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS

Miss you all, take care
love Jessica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0