Efter torsdag kommer........fredag!

Another snowday... Jaa hur underhåller man egentligen 4 barn? Jag började me en sovmorgon, eftersom min värdpappa oxå va ledig. Men mesta delen av dagen va jag själv med barnen. Vi gjorde i stort sätt en repris av gårdagen; spel, lek, tv, film å lite annat bus.

Äntligen har snöhysterin lagt sig en aning, så idag va de lovligt att ta sig ut på vägarna igen. Jag å Emma tog tillfället i akt å åkte till Evylyn. Köpte me oss kaffe å andra tillhörigheter (ej värda att nämnas för samvetets skull), å spenderade kvällen me slapp i sängen.
Laddning inför helgen; den sista lediga innan ännu en helgkurs i skolan *stånk å stön*

MEN JAG LYSSNAR VÄL SÖNDER DENNA;
Alicia Keys - Try Sleeping With A Broken Heart

Miss you all, take care
love Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0