Dubbdäck, va är de?

Ni får ha överseende; jag har haft en seg dag (me andra ord inte gjort så mkt), kom nyss hem, klockan är mkt å jag är trött. Därav tråkig blogg.

Tänkte mest kika in, tala om att jag lever å glädja er i Sverige me att vi oxå fick snö idag... SUCK
Förmiddagen spöregnades bort, sen kom snön. Stora maffiga flingor. De mesta smälte bort i regnblasket till en början, men nu ligger de där, klart å tydligt.
Blir de snödag i morrn, vilket innebär ledighet från skolorna, blir jag ju tokig på detta mesande. Om dom bytte sommardäcken mot vinterdäck på alla bilar här skulle risken för olyckor minska me minst 110%....! Dom skapar sin egen rädsla. Knas!

Trött trött trött.
Imorgon fredag.. Vart tog denna vecka vägen nu då? Jag hann då inte me å kryssa av några dagar!
Snart, snart får jag besök. Min fina familj ska komma å hälsa på. Overkligt. Lyckligt.

Miss you all, take care
love Jessica



De gäller att sikta högt


Kommentarer
Postat av: Mamma

Längtar!!!!!

2010-02-26 @ 06:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0