Cup cakes

Dagens projekt; baka cup cakes till 5 åringens 6 årsdag som är på fredag.
"Piece of cake" tänkte väl jag innan jag insåg att de va ca 100 cup cakes som skulle tillverkas i mina händer.
Efter närmare 2 timmar ringde äggklockan för sista gången. Köksbordet var tämligen täckt av ett cup cakes berg, å ur ugnen kom en mörkbrun, väldoftande brownie. Bra jobbat!

När barnen kom hem hjälptes vi åt att lägga på både frosting å sprinkles. Fint!

Jag å Emma begav oss till de mindre mallet ikväll. Hem kom jag me ett par nya solglasögon å en present till fredagens födelsedagsbarn.
Väl hemma hos mig bestämde vi oss för att ta tag i bokningen av biljetterna till en Rangers match. De gick inte riktigt som vi ville, men på fredag har vi biljetterna i vår ägo, om allt går som planerat.

Miss you all, take care
love Jessica


"Jessi, do you know what I like most about you?"
"No, can you please tell me?"
"That you are such a good babysitter!"

Sötnöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0