Akta snön!!

Som sagt, snö"storm" idag. Nej faktiskt är de väldigt mkt snö, å de snöar fortfarande. MEN aldrig skulle vi i Sverige bli såhär nervösa av denna snö. Dom skulle ju bara veta hur mkt ni har de där hemma!
Hur som helst va barnen lediga idag, även så mina värdföräldrar. Så när jag varit uppe i kanske en halvtimme rådde min värdmamma mig att gå å sova lite till, så självklart lydde jag henne =) 2½ timmar senare vaknade jag. Skönt
Eftermiddagen spenderades tillsammans me spel, guitar hero å film. Efter middagen drog vi alla på oss varma kläder å skottade, borstade å skyfflade oss svettiga. Varm choklad var vi alla välförtjänta av efter de hårda slitet.

Nu sitter jag å slöar i min soffa. Ska kolla American Idol om jag pallar hålla ögonen öppna. Varför denna trötthet? Tror de har me snön å göra. Vill inte ha snö, vill ha vår å gröna skogar!
Näe, jag är inte bitter
Ingen får åka ngn stans heller. Vi har blivit uppmanade att lämna vägarna åt emergency only.. Får väl ta chansen att vila upp sig å sova tidigt ikväll då. Har hört att de ska vara hälsosamt.
Blir de skola för barnen i morgon? Ingen vet

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: Ev

Baaaaahahaha ingen vet

2010-02-11 @ 03:27:42
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0