Verkligheten kommer ifatt en

Födelsedag för mellanbarnet idag! Hela 9 år blir hon =)
Så efter simningen drog jag me alla till poolen. Dit kom även Evy me sina värdbarn å syster Carro, å Emma kom, å så kom Gabi me sina värdbarn. När de va som flest barn mitt på dagen va de alltså 9 st. Men mysigt va de å kul hade vi.

På kvällen vart de grill å tårta för att fira flickebarnet. Men de större festligheterna sparar vi till lördag då tre födelsedagar slås ihop till en enda fest; min 20-årsdag, mellanbarnets 9-årsdag å bebisens 1-årsdag. Här ska firas!
Hon blev förövrigt väldigt glad över paketet hon fick av mig; ett litet kitt me trådar å pärlor så hon kan göra sina egna armband. De är tydligen hennes nya grej.

Kollade precis igenom mailen... På min rad på au pair-listan står de inte längre Jessica Ljungberg. Där finns ist den nya au pairens namn. De är dags att börja inse; min tid är ute.

Miss you all, take care
love Jessica



Kommentarer
Postat av: Mamma

De tycker vi om;)

2010-08-12 @ 15:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0