Universal Studios & Orange County

Förlåt för jag varit dålig på att blogga nu men de är fullt upp. Dessutom är de inte så fruktansvärt många som besöker min blogg längre =P

Hursomhelst! Va till Universal Studios i Hollywood igår. De va sjukligt tufft faktiskt. Massa grejjer såg vi å gjorde! Vet inte ens hur jag ska förklara men man åkte liksom som bergochdalbanor. Vissa me 3D effekter, andra bara vanliga, å alla hade ngn form av vatteneffekt, så vi hann knappt torka mellan turerna.
Vi åkte på The Studio Tour. Där åkte man bland dom olika inspelningsstudios som finns där. De är oförklarligt! Jag önskar jag me ord kunde beskriva, men de går inte.
Vi fick se scener, hus å bilar från kända filmer å serier. Vi åkte på självast Wisteria Lane, där Desperate Housewives spelas in. Jag va så lycklig å exalterad!

När vi kom tillbaka på kvällen lagade vi mat innan vi gick ut tillsammans me dom vi bor hos. Vi gick på en bar nere vid piren. Riktigt trevlig kväll!

I morse va alla sega, så inte förrän framåt 12tiden drog vi iväg mot Orange County. Vi körde runt i Newport Beach, vilket är känt från tv-serien OC (som dom flesta vet..). De va riktigt häftigt att kolla på alla rikemanshus där. Sen stannade vi i Huntington Beach på vägen hem. Så jäkla läckert va de! En lååååång strand, stora fina hus, piren, å alla dessa sköna människor som bara glider. Jag älskar att se hur dom lever. Strandmänniskorna är ett slag i sig. Störtsköna!

Ligger på luftmadrassen nu å ska snart sova. De blir Hollywood i morrn. Inte illa!

Miss you all, take care
love Jessica





San Francisco


Googlebilen


San Francisco


Alcatraz, San Francisco


Lombard Street, San Francisco


Lombard Street, San Francisco


Golden Gate Bridge, San Francisco


Golden Gate Bridge, San Francisco (blåsväder..)






Huntington Beach


Huntington Beach


Huntington Beach

Huntington Beach


Huntington Beach


Huntington Beach


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0