Trepack strumpor

Uppe me tuppen i morse! Fixa mackor till lunch å packa strandväskan!
Halv 11 hade jag å den gamla au pairen tryckt in både solstolar, parasoll, barn å handdukar i bilen.
Vi spenderade hela dagen på Lido Beach tillsammans me kusinerna, deras föräldrar å Gabi. Klockren dag me sol å bad!

När vi kom hem brassa jag käk......... pommes å korv ;)
Sen drog jag å den gamla au pairen ut på en "shoppingrunda light". Affärerna stängde nämligen ca 10 min efter att vi kom. Hann iaf grabba tag i ett trepack strumpor.. Allitid ngt att skryta me. Kanske?

Skulle sova tidigt idag tänkte jag. Jodå de gick som förväntat; åt skogen!
Fattar inte att de ska vara så svårt att släcka lampan i tid..

Miss you all, take care
love Jessica



Oh so very yummy!
Min tårta från kalaset i lördags. Kom på att jag missat att visa den!

Kommentarer
Postat av: Frida Uppman

ååh, underbar tårta! gud vad roligt att vara konditor och får göra sånt där varje dag!

2010-08-18 @ 21:31:23
URL: http://uppman.blogg.se/
Postat av: jess

jaaa de skulle faktiskt vara sjukt kul! =)

2010-08-19 @ 17:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0