San Fransisco

Lämnade hotellet vid 10 tiden i morse. Jag hatar att erkänna de, men idag va de kallt.. Jeans, en långärmad å conversen åkte på. Ogilla skarpt, men men, jag har blivit bortskämd me värmen i sommar. Här ligger de runt 20 grader celcius å de är för mig svinkallt...!

Vi åkte den sjukaste vägen någonsin. Tvärbrant på på sidorna å såklart inget räcke.. De gick bra, men lite skrajsen va man i vissa skarpa kurvor.
Mellan 6-7 pm parkerade jag vår lilla hyrbil utanför vårt hotell i San Fransisco. Eftersom de är beläget vid flygplatsen tog vi en taxi till downtown San Fransisco. Vi gick en sväng innan vi tog en middag.

Nu kom vi precis tillbaka. Jag ligger i sängen framför tvn å har precis tagit en dusch. Min trötthet är extrem trots 3 powernaps i bilen under dagen. Jag förstår inte, men kanske tar jag igen mitt års sömnbrist, eller så är de semesternerverna som slappnar av helt!

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: Evylyn

Mysigt med SF :) Saknar dig hjärtat <3

2010-08-27 @ 01:58:15
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0